بین رویاهای هر شب جستجویت می کنم


love&hate

 بین رویاهای هر شب جستجویت می کنم

 

گل عشق منی هر لحظه بویت می کنم

 

برگ برگ خاطراتم را خزان بر باد داد

 

ای بهار باغ رویا آرزویت می کنم

 

یک بغل شعر و غزل را از نگاهت چیدم و

 

این غزلها را فدای آرزویت می کنم

 

سبز در رویایم امشب گر شوی ای صبح جان

 

با دل رنجیده ی خود رو به رویت می کنم

 

دوستت دارم ولی من با تمام قصه ها

 

خویش را قربان یک تار مویت می کنم

 

لایقت شاید نباشد لیک یک شب عاقبت

 

آبرویم را فدای آبرویت می کنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:,ساعت 19:18 توسط ardavan| |


آخرين مطالب
» آغاز دوست داشتن
» دل گرفته
» سهراب
» روزگار
» دوستت دارم........
» فروم وبلاگ
» بین رویاهای هر شب جستجویت می کنم
» غبطه
» دلتنگی
» حتی اگر حرفی هم نبود
» عشق
» در نگاهت
» نرم افزار ضد هک و جاسوسی
» تمام مطالب
» دلتنگی
» عکس های دل گرفته
» دوباره
» ای کاش
» دلتنگ

Design By : RoozGozar.com